Gläntan

Den här veckan har Jonna och Bella varit här varje dag. Denna unge är bara så underbar bara skrattar och vill vara med hela tiden.  Hon somnar med ett skratt och vaknar med ett leende. Kan livet var mer underbart.
Nu är det bara 13-helgen kvar sedan är allt som vanligt igen. Härligt. Jag är ingen jul och nyårsmänniska. Men jag hänger med, dagarna går ju så fort. Skönt när det blir som vanligt igen. Idag har det snöat igen. När ska detta snöelände ta slut ? Det brukar vara borta på min födelsedag 30/3. Men nu vet i katten om det blir så. Jättehärligt med ledighet. Imrg ska våra döttrar med familj äta middag hos oss. Det blir oxfilé Provecale, det tror jag dom gillar. Ikväll blir det att slappa TV. Väldans skönt det också. Jag har tagit upp mitt virkande igen. Nu virkas det grytlappar för glatta livet. Hmmmm när jag inte har Jonna i famnen. Hon går före. Tänk så man blir med sina barnbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0