100525

Löning hurra. Undrar bara var jag ska göra av hela min lön. Har varit på samma ställe i 41 år. Kan en hel del. Men vem bryr sej.
Jag gör det jag ska göra och sen då !!!!!!!!
Jag går i pension om 4 år om Gud vill och Jesus dröjer. Jag har så jag klarar mej. Men uppskattningen då ????
Jag tror jag struntar i det. Jag har min kunskap och det skrämmer nog en hel del och det får vara som det är.
Nu tror jag att det är dags för bingen,
Min trädgård är fixad och husvagnen är hemma. Imorgon blir det att packa den med det som tillhör vagnen.
Men jag måste ha en TV med tillbehör. Samt en del till mina dataspel. Hurra vad det ska njutas.
Maken får fiska och jag spelar dataspel, vad kan gå fel. Inte ett enda dugg. Maten i frysen och jag vinner över alla strategierna. Kanoners.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0