100217 Lite nytt om mej själv

I måndags var jag hos damfrisörskan Helena och blekte slingor. Håret blev klippt riktigt snyggt.
Då passade jag på att träffa Pernilla  nagelreparatören. Mina naglar behövde en omgång.
Jag började äta och dricka riktigt. Tänkte gå ner lite i vikt. Typiskt att batteriet till min våg tog slut men idag är det ordnat. Nu är det bara att väga sej. Jag har gått ner 1,5 sedan måndags. I 14 dagar ska jag hålla på det behövs till vår/sommaren Om det nu blir ngn vår. 
Idag har jag varit på mammografi. Hör jag inget märkvärdigt därifrån så är nog livet väldigt toppen, det är det iallafall. 
Nu kollar jag in Lyxfällan det är härligt vad allt går att ordna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0