100404

Glad Påsk på er alla.Vilket underbart påskväder vi har. Solen vräker ner och värmen stiger som bara den. Just nu utanför bilfönstret är det +9, härligt.

E20 på väg hem från påskfirande hos syrran i Fjällbacka. Massor av god mat och dricka.

I Tanumsstrand har vi varit på jättestor märkesrea. Jag har inhadlat lite onödiga klä'der till mina gravida döttrar. Det är mycket spännande nu. Först i september och sedan nästa i dec.

Just nu har jag fått igång Telias mobila bredband. Tack för Telia. Hade även Commviq med mej. Det hackade hela tiden. Det ska skrotas passar ej under bilkörning. Tack igen Telia.

Vår katt Aron längtar nog ihjäl sej efter oss, vad glad han ska bli när vi kommer hem.

Imorgon skall alla våra barn och barnbarn äta påskmiddag hos oss. Lite stökigt men jättekul. Tänkte göra en avancerad  fläskstek med varma grönsaker. Kanske en fruktsallad till efterrätt. Det skall nog duga åt dom alla.

Om jag kollar ut genom bilrutan så är nästan alla snö bort men jag ser inga Tussilago än så länge. Men dom kommer nog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0