Midsommarafton

Härlig dag. Maken och jag har bara slappat. Sillunch är inte så tokigt därefter en utflyckt till Arkösund. Massor av midsommarfirande. Jag blev väldigt förvånad hur många ungdomar 16 år ......... och uppåt dansade små grodorna och hade KUL. Livet är härligt undrar vem som lärt dom alla danser? Dom sjöng och dansade så det stod härligt till. Väl hemma så var solen på sitt bästa humör. Det blev en runda i solstolen under tiden maken-toastmastern ordnade allt till det bästa. Nu är det sängdags och katterna har tagit plats i sängen hos oss. Dom är underbara.
Sov gott det ska jag göra. Jag väntar med att bada i poolen till imorgon. Man måste inte bada bara för att man har en pool eller????
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0