Fredagkväll

Nu har vi ätit en härlig middag med gott att dricka till. Maken rensar i köket med hö armen intackt. Den vä är nyop. men han klarar detta galant. Vår dotter Therese är här så ikväll blir det att surfa på nätet och imorgon ska vi lösa melodikryssaet. Tänk vad livet är härligt. Små små små detaljer som förgyller tillvaron.
Imorgon ska vi ha gatufest. Förra året var vi ALLA hemma hos oss. Vi pyntade och städade i vårt garage. Men imorgon ska vi vara hos närmaste grannen. Hoppas vädret blir härligt. Vi blir några stycken med alla ungarna och vuxna här på gatan. Allt brukar bli jättetoppen.
På måndag är jag ledig, halleluja, då ska jag på Auktion i Norrköping. Det är något som jag verkligen älskar. Föresten är det loppis både lördag och söndag på Himmelstalund. Kanske man kan åka dit på söndag. Imorgon hinner jag nog inte. Imorgon ska jag tanka bilen vi har fått en kupong från Q-star på 25 öre rabatt och tanken är nästan tom. Ännu något att glädjas åt.
Livet är ganksa behagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0